Oktober 2015.
Sinds 2013, door de GEN-werken (2 naar 4 treinsporen) grondig gewijzigd, deels verharde autovrije weg geworden, deels nieuwe onverharde trage weg.
Oktober 2015.
Sinds 2013, door de GEN-werken (2 naar 4 treinsporen) grondig gewijzigd, deels verharde autovrije weg geworden, deels nieuwe onverharde trage weg.
Van Armveldweg tot Herdebeekstraat:
Sinds 2013 half verhard fietspad, sinds 2018 geasfalteerd.
Maart 2014.
December 2018.
RETRO: in 2008.
Kruispunt van de Armveldweg (ITT24 (gaat hier naar rechts) en het voormalig smalle paadje rechtdoor.
Van Herdebeekstraat naar Poverstraat:
Sinds 2013 een 4 meter brede asfaltweg. Najaar 2016 werden 22 cm hoge betonblokken aangebracht om personenautoverkeer te weren.
December 2018.
December 2018.
RETRO: in 2008.
Van Poverstraat naar Lennikseweg.
Sinds 2013 een nieuw onverharde trage weg - tijdens de GEN-werken werfweg
Een mooi alternatief voor de verdwenen trage weg ten noorden van de spoorweg.
September 2014.
April 2018.
November 2019.
November 2019.
Fietsersbrug. September 2019.